pátek 30. listopadu 2012

Adventní kalendář České televize

Už zítra, 1. prosince se spustí na webu České televize opět interaktivní Adventní kalendář. Bylo mi potěšením nakreslit k němu hlavní obrázek, komiks O Ježíškovi a kolekci ozdob na stromeček, kterou budou vyhrávat vylosovaní soutěžící. Bude tam taky můj Betlém od loňska. Ale kromě toho samozřejmě spousta dalších kratochvílí, každý den něco nového, a k tomu vybraná díla malířská a hudební i televizní.
Z komiksu O Ježíškovi

Loni byl kalendář velmi úspěšný, podle statistiky tam každý den tam přišlo asi 25 000 unikátních návštěvníků.
Děkuju Štěpánce Sunkové, Veronice Součkové, Dominice Górecké, Josefu Babkovi, Tomáši Fomínovi a celému týmu, že mě přizvali k tak pěkné spolupráci.

5 komentářů:

  1. Kalendář je velmi povedený! Líbí se mi kresby i nápad na vzdělávání dětí v umění. Nadšeně tleskám:)

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Lomová, moje devítiletá dcera se mě právě zeptala, jestli letos nebude zase Váš adventní kalendář. Já jsem na něj zapomněla, ona ne. Je to výborná zábava pro všechny tři naše děti. Děkujeme! Alena.

    OdpovědětVymazat
  3. Adventní kalendář a komiks jsou moc povedené. Všeobecně se mi Vaše kresby líbí.

    Příjemné Vánoce přeje

    Olda

    OdpovědětVymazat
  4. Je to prima zábava pro děti! Dík. Jde ale spustit asi jen v OS Windows a to je velká škoda...

    OdpovědětVymazat